Hogy miért éppen Galateia?
A hajók nőneműek, tehát a kérdés nem is illendő.
De azért van válasz.
Először is mert szép! Mint a névadó, a csendes tenger nimfája, Néreusz tengeristen és Dórisz lánya...
Meg néhány egyéb dolog miatt, úgymint:
Két bázis jó helyen
- Az időjárás egész évben kellemes, az itthonihoz képest a nyári szezonon túl kifejezetten az...
-
Salerno a Sorrentói félsziget hóna alatt kitűnő kiindulási pont északra és délre egyaránt, míg maga a város is barátságos méretű.
-
Tropea tündéri városka, a csizma orrán a délolasz szárazföldi part súlyponti helyén van, de közel Szicíliához és a Lipari szigetekhez is.
-
A kettő között pont jó a távolság egyhetes one-way útra, sok lenyűgöző látnivalóval.
-
Salerno és Tropea is autópályán, busszal és vonattal is megközelíthető mind Róma (Fiumicio), mind Nápoly, mind Bari reptereiről. Tropeába Cataniából is lehet menni némi kompozással.
Méret
-
40 láb alatt igencsak hány(kolód)ós lehet a tengeren – 40 láb még akár egyedül is kezelhető, főképp nagyobb csörlőkkel – 40 láb felett már serényen kell dolgozni
-
A B40 jól kitalált rövid kormányállása miatt a kokpit hátrább csúszhatott, és a belső helykínálat meglepően nagy
-
Ebben a méretben 3 kabin 2 fürdővel nem általános, főként kényelmes hosszanti konyhával
-
A 11,99 m hossz és 4,99 m szélesség ügyes kategória határ, e fölött jóval magasabbak a kikötői díjak
Két kormány
Minek is taglalni, de mégis: könnyű áttekinthetőség, kényelmes kormányzás, könnyű bejárás
Erős 55LE motor, fix 3 levelű csiga
-
A 2000-es üzemi fordulaton 6,5-7 csomó körüli sebesség 4-5 l/óra fogyasztással
-
40 csomó feletti szembeszélben, hullámokon is megerőltetés nélkül, biztonsággal halad
-
Hátramenetben alig van oldalkúszás
Lehetne még sorolni, de inkább ki kell próbálni!